لوازم یدکی بسترن شامل چه قطعاتی می شود؟

لوازم یدکی بسترن شامل چه قطعاتی می شود؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

بسترن یکی از شرکت ‌های تولید کننده خودرو به شمار می رود که توسط کشور ایران مونتاژ و به بازار عرضه می شود. این خودرو در تیپ های متفاوت تولید و روانه بازار می گردد. در نتیجه تولید و فروش لوازم یدکی بسترن در دسته بندی متفاوت صورت می گیرد که در ادامه پست با جزئیات بیشتر بدان خواهیم پرداخت. فروشگاه نیوپارت چندین سال است که در حوزه فروش قطعات بسترن فعالیت می کنند و مبتنی بر نیاز بازار، تلاش دارند محصولات اورجینال و اصل را در دسترس مشتریان گرامی قرار دهند. هدف از گردآوری چنین مقالاتی، افزایش سطح آگاهی شما نسبت به تنوع قطعات و لوازم یدکی بسترن است که می توانید از این مجموعه خریداری نمائید. ساختار اصلی لوازم یدکی بسترن شامل قطعات و لوازم مختلف است که برای تعمیر و نگهداری تیپ های مختلف این خودرو استفاده می ‌شود. برخی از انواع لوازم یدکی بسترن که امکان خریداری آن ها از طریق فروشگاه نیوپارت وجود دارد عبارتند از : فیلترها، روغن ‌ها، کمک‌های روغن، زنجیر تایمینگ، پیستون و حلقه ‌ها، سیم کشی، سیستم ایجاد جرقه (سیستم اشتعال)، کلاچ، صفحات ترمز، دیسک ترمز، سیستم هیدرولیک ترمز، سیستم گیربکس (جعبه دنده)، رادیاتور، شیشه ‌ها، درب ‌ها، آینه‌ ها، صندلی ‌ها، کنسول مرکزی، جلو پنجره بسترن B30، پدال‌ ها و دسته ‌های داخل خودرو مانند دسته دنده و فرمان و ... می باشند. لازم به ذکر است که فقط چند نمونه از انواع قطعات بسترن مدل B30، B50، B50F و ... را معرفی نمودیم. هر دسته شامل زیردسته‌ های بسیار بیشتر و جزئی تر می ‌شود که برای تعمیر و نگهداری صحیح خودرو بسترن لازم هستند.

فروش لوازم یدکی بسترن

انواع دسته بندی قطعات بسترن

در ادامه مبحث بخش ابتدایی، تلاش داریم تا شما را بیشتر با جزئیات و به نوعی انواع دسته بندی لوازم یدکی بسترن آشنا سازیم. در این صورت با مراجعه به مراکز فروش قطعات خودروهای چینی و به نوعی لوازم یدکی خودروهای بسترن، محصول مورد نظر خود را استعلام نموده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. قطعات بسترن مختلفی برای خودروهای این شرکت تولید و به بازار عرضه می ‌شوند. برخی از مهمترین قطعات بسترن عبارتند از:

  • لوازم یدکی موتور: موتور یکی از قطعات اصلی و حیاتی خودروهای بسترن و هر اتومبیل دیگری به شمار می رود چون برای تولید نیروی محرکه و حرکت خودرو استفاده می‌ شود.
  • قطعات جعبه دنده: جعبه دنده یا گیربکس نیز یکی از مهمترین مجموعه قطعات بسترن محسوب می گردد که برای انتقال نیرو از موتور به چرخ‌ها و تعیین سرعت خودرو استفاده می‌ شود.
  • قطعات ترمز: سیستم ترمز و قطعات مربوط به آن، از جمله دیسک‌ ها، صفحات ترمز و سیستم هیدرولیک ترمز، از دیگر لوازم یدکی بسترن به شمار می روند.
  • سیستم تعلیق: قطعات مختلف سیستم تعلیق، از جمله تعلیق جلو و عقب، فنرها، آمورتیسورها و لوازم جانبی دیگر، برای راحتی و کارایی خودرو بسیار حائز اهمیت هستند.
  • سیستم الکتریکی: قطعات الکتریکی مانند باتری، ژنراتور، سیستم روشنایی، سیستم صوتی و دیگر قطعات الکترونیکی نیز نقش حیاتی در عملکرد اتومبیل دارند و در دسته بندی قطعات بسترن می توانید خریداری نمائید.
  • قطعات بدنه: یکی دیگر از دسته بندی قطعات این خودرو مرتبط به بدنه و شاسی است که شامل درب، پنجره، شیشه جلو و عقب، آینه های بغل، کابین راننده، درب کاپوت، سپر جلو و عقب، جلو پنجره بسترن B30 و هر تیپ دیگر این خودرو می شود.

موارد مذکور تنها چند دسته از مهمترین انواع لوازم یدکی بسترن به شمار می روند و هر خودرو شامل قطعات عمومی و لوازم یدکی اختصاصی هستند که همگی برای عملکرد صحیح و ایمن خودرو ضروری به شمار می روند.

فروش لوازم یدکی بسترن

نکات خرید لوازم یدکی بسترن

با توجه به اینکه اتومبیل بسترن توسط کمپانی فاو در کشور چین تولید شده است، چندین سال است که شاهد راه اندازی خط مونتاژ و تولید خودروهای بسترن در ایران و توسط گروه خودروسازی بهمن موتور هستیم. در همین راستا، شاهد گسترش فروش قطعات بسترن B30 همانند جلو پنجره بسترن B30 توسط برخی از مراکز عرضه قطعات و لوازم یدکی خودرو هستیم. با توجه به گسترش فعالیت گروه های مختلف در این حوزه، جهت راهنمایی برای خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال، در ادامه پست به جزئیات بیشتر اشاره می کنیم. در زمان خرید قطعات بسترن ، باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • اصالت و اعتبار فروشنده: اطمینان حاصل کنید که قطعاتی که خریداری می‌ کنید اصلی و از فروشنده معتبر و قابل اعتماد تهیه شده است.
  • تطابق با مدل و سال ساخت خودرو: مطمئن شوید که قطعه جلو پنجره بسترن B30 ، تطابق کامل با مدل و سال ساخت خودرو شما داشته باشد.
  • کیفیت قطعات: از کیفیت مواد استفاده شده در تولید قطعات بسترن اطمینان حاصل کنید تا از عمر طولانی و عملکرد بهینه آنها اطمینان حاصل کنید.
  • گارانتی: اطمینان حاصل نمائید که قطعه خریداری شده دارای گارانتی معتبر و مناسب است تا در صورت وجود هر گونه مشکل پس از نصب، بتوانید آن را تعویض یا تعمیر کنید.
  • قیمت مناسب: قیمت قطعات را با بازار مقایسه کرده و از قیمت منصفانه و مناسب برای قطعه مورد نظر اطمینان حاصل نمائید.
  • نحوه نصب و استفاده: از فروشنده یا تکنسین متخصص راهنمایی در مورد نحوه نصب و استفاده صحیح قطعه مورد نظر در خودرو خود دریافت کنید.

با رعایت این موارد، می ‌توانید قطعات بسترن مناسب و با کیفیت را برای تعمیر و نگهداری بهینه خودرو خود انتخاب و در نهایت خریداری کنید. در ادامه پست به موضوعات دیگری در خصوص خرید قطعاتی همچون عوامل تعیین کننده قیمت جلو پنجره بسترن B30 و سایر لوازم یدکی بسترن خواهیم پرداخت. در این صورت به سهولت می توانید از طریق مراکز معتبر و شناخته شده در بازار، همچون فروشگاه نیوپارت نسبت به خرید قطعات بسترن اورجینال اقدام کنید.

فروش لوازم یدکی بسترن

قیمت لوازم یدکی بسترن در بازار

تنوع قطعات و لوازم یدکی بسترن در سطح بازار بسیار است و به همین دلیل قیمت آنها در سطح بازار متفاوت تعیین می گردد. لوازم یدکی همچون جلو پنجره بسترن B30 دارای متقاضیان بسیاری است چون برخی از عوامل همچون تصادفات جاده ای می تواند عاملی برای آسیب دیدگی و شکستگی این قطعه گردد. قیمت قطعات بسترن ممکن است بر اساس چندین فاکتور مختلف تعیین شود. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • بررسی اصالت قطعه: معمولاً قطعات اصلی و اورجینال بسترن هزینه بیشتری دارند نسبت به قطعات تقلبی یا با کیفیت پایین.
  • کیفیت مواد: استفاده از مواد با کیفیت بالا در تولید لوازم یدکی بسترن ممکن است قیمت آنها را افزایش دهد.
  • پیچیدگی و سطح پیشرفت تکنولوژی: قطعات پیچیده تر یا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، ممکن است دارای قیمت بالاتری باشند.
  • تامین و توزیع: هزینه ‌های مربوط به تامین، حمل و نقل، ذخیره سازی و توزیع قطعاتی همچون جلو پنجره بسترن B30 نیز ممکن است بر روی قیمت لوازم یدکی تأثیرگذار باشد.
  • تقاضا و عرضه: در صورت کمبود قطعات یا افزایش تقاضا برای آنها، قیمت ممکن است افزایش یابد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: وجود گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش ممکن است قیمت را افزایش دهد.
  • رقابت در بازار: وجود رقابت بین فروشندگان ممکن است منجر به کاهش قیمت قطعات شود.

با در نظر گرفتن این فاکتورها، قیمت قطعات خودروهای بسترن تعیین می‌ شود و ممکن است در هر زمان و شرایط مختلف، متغیر باشد چون برخی از انواع لوازم یدکی بسترن وارداتی هستند و با نوسان نرخ ارز، تغییر می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به چگونگی سفارش دهی و خرید جلو پنجره بسترن B30 و سایر قطعات این خودرو می توانید با کادر فروش نیوپارت در ارتباط باشید.

https://newpart-shop.com/

آخرین اخبار
خرید بهترین مارک خمیرگیر لاستیک نکسن و دلیل پرفروش بودن آن تعمیر تخصصی توربو شارژ جک S5 زغال لیمو و خرید آن خرید جدیدترین مدل باسکول پند نایلون حبابدار و کاربرد آن شارژ کپسول آتشنشانی با تجهیزات پیشرفته پرسلان بر چه کاربردهایی دارد پوکه معدنی و کاربرد آن فروش اقساطی سایپا تحویل فوری لاستیک دانلوپ بهترین گزینه برای سوناتا کوپلینگ فلزی و انواع آن ویدئو پروژکتور owlenz و کاربرد آن خرید ترازوی آزمایشگاهی زغال کبابی و پخش عمده آن سرامیک بر چه خصوصیاتی دارد؟ فروش اقساطی ایران خودرو و استقبال از آن فروش لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین کفش ایمنی و مزایای استفاده از آن فروش اقساطی ایران خودرو و خودرو های ارائه شده خرید انواع چرخ گوشت صنعتی معرفی دستگاه سوسیس پرکن فروش اقساطی سایپا و مراحل آن لاستیک هانکوک برای انواع خودرو ها فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت زغال لیمو چه ویژگی و کاربردهایی دارد؟ طرح توجیهی چه کاربردی دارد؟ لوازم یدکی بسترن شامل چه قطعاتی می شود؟ نایلون عریض و انواع آن انواع خدمات زغال و انواع آن انواع خدمات و تجهیزات ساختمان شرایط فروش اقساطی خودرو تجهیزات آشپزخانه صنعتی و انواع آن مشاوره مهاجرت برای پزشکان و پرستاران تجهیزات ایمنی و انواع آن گردشگری و انواع آن پوشاک و انواع آن لوازم یدکی بسترن و انواع آن لاستیک‌ و انواع آن باسکول و انواع آن ترازو و انواع آن ویدئو پروژکتور و انواع آن پوستر دیواری و انواع آن کاغذ دیواری و انواع آن نایلون شیرینگ و انواع آن نایلون حبابدار با کیفیت ماشین آلات راهسازی و انواع آن پوکه معدنی و انواع آن کمپرسور و انواع آن
کاغذ دیواری و انواع آننایلون شیرینگ و انواع آنماشین آلات راهسازی و انواع آنپوکه معدنی و انواع آنکمپرسور و انواع آنشرایط فروش اقساطی خودرولوازم یدکی بسترن و انواع آنلاستیک‌ و انواع آنباسکول و انواع آنترازو و انواع آنویدئو پروژکتور و انواع آنپوستر دیواری و انواع آنشرایط فروش اقساطی خودروزغال و انواع آنتجهیزات آشپزخانه صنعتی و انواع آنتجهیزات ایمنی و انواع آنگردشگری و انواع آن